niedziela, 6 marca 2016



 Nowy miesiąc - zima się kończy; pożegnamy ją już za dwa tygodnie. Ostatnio czas leci niebłagalnie szybko. Na łyżwy będę się teraz wybierałam coraz częściej, bo niestety; z końcem marca skończy się także okres jeżdżenia na łyżwach. Bardzo polubiłam ten sport - oprócz ruchu wnosi do naszego życia garść radości i dobrej zabawy!
  Ale dzisiejszy post nie będzie temu poświęcony. A mianowicie - o zmianach, które chciałabym wprowadzić na blogu. Ponieważ ostatnio posty dodawane są przeze mnie rzadko - treść nie zawsze do końca dopracowana... Wraz z nowym miesiącem - marcem parę rzeczy ulegnie tak jak wcześniej wspominałam rewolucji:

- częstsze posty

- zmiana wyglądu bloga

- więcej postów tematycznych/poradnikowych/o codziennym życiu

- do końca przemyślane i dopracowane






   Jeśli znacie kogoś kto by umiał zrobić wygląd bloga, to proszę o kontakt mailowy (gm.cebulska@gmail.com) lub napisać pod, którymś zdjęciem z instagrama (@gabrielacebulska) lub po prostu pod tym postem. Z gór dziękuję i do następnego posta.
 

11 komentarzy:

  1. Przecudowny widok! Błagam, zabierz mnie w to miejsce! :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. to widzę ciekawe zmiany :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zmiany :)

    Zapraszam do siebie :) Poruszam tam pewną kwestię i bardzo bym chciała znać co o tym sądzisz.
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne zdjęcia! Ach u ciebie jeszcze śnieg u mnie było go bardzo mało (mieszkam nad morzem)
    zagościł u mnie tylko na początku lutego niestety :( a co wyglądu bloga z chęcią pomogłabym ci :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zdjęcia! U mnie nie ma niestety śniegu. haha i w sumie dawno nie było ! Powodzenia w rewolucjach! :)

    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia :) Świetna stylizacja :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile u Ciebie jeszcze śniegu! :O Szaleństwo..
    Bardzo chętnie wykonam dla Ciebie design bloga, jeżeli jesteś zainteresowania odezwij się u mnie w komentarzu, albo na e-mail, który mam podany na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile u Ciebie jeszcze śniegu! :O Szaleństwo..
    Bardzo chętnie wykonam dla Ciebie design bloga, jeżeli jesteś zainteresowania odezwij się u mnie w komentarzu, albo na e-mail, który mam podany na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ciekawe pomysły na blog, trzymam kciuki żeby wszystkie zmiany wyszły tak jak sobie to zaplanujesz :) niestety nie znam się na robieniu wyglądów bloga, co prawda sama swój zrobiłam, ale jestem w tym raczej słaba, dlatego tylko taki najprostszy mi wychodzi :) super zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!