czwartek, 31 grudnia 2015

Nowy lepszy Rok!


  Myślę, że ten rok był udany. Podjęłam kilka dobrych decyzji, które stworzyły nowy etap w moim życiu. Stałam się bardziej pewna siebie. Przeczytałam 36 książek i chociaż chciałam osiągnąć lepszy wynik, sądzę iż i tak jest dobry. Mam nadzieję, że Nowy będzie jeszcze lepszy, że nie popadnę w rutynę oraz, że kilka moich postanowień się spełni. Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku, by był dla Was fantastyczny! Jeśli macie jakieś postanowienia, napiszcie (trzy) w komentarzu. Lepiej mniej, a je wykonać!


Moje postanowienia:

1. Pogłębiać swoją pewność siebie.

2. Zmienić swój tryb życia na lepszy i zdrowszy (+ćwiczenia).

3. Przeczytać 52 książki w 2016 roku






69 komentarzy:

  1. szczęśliwego nowego roku i powodzenia w dążeniu do wybranych celów ;*
    pozdrawiam, zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar przeczytać 52 książki w 2016 roku! Mam nadzieję, że mi się uda :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tym roku się nie udało. Przeczytałam 35, ale także mam taką nadzieję:)

      Usuń
  3. Też przeczytam 52 ksiązki w tym roku, uwielbiam czytać:)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim celem również są książki ;D U mnie na blogu również lista postanowień na rok 2016. Zapraszam ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego akurat 52?
    Ja uwielbiam czytać!
    MELA BLOG (kliik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja na fb opiera się na tym, by czytać regularnie jedną książkę w tygodniu (rok ma 52 tygodnie). :)

      Usuń
  6. Powodzenia, 52 książki to jednak dużo haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę Ci, żeby postanowienia udało się wypełnić! :) no i sporo uśmiechu w 2016! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w realizacji postanowień ;)

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie post: Jak zrealizować swoje postanowienia, więc zapraszam :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny post
    i bardzo ciekawy blog!
    obserwuje ♥
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To z książkami jest dobre, może skorzystam :P
    Wytrwałości w postanowieniach! Chociaż myślę, że dasz radę :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czytać książki. Moim tegorocznym goalem jest przeczytać ponad 40 :D

    Nowy post o moich (nie)postanowieniach noworocznych. Zapraszam ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  14. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. szczesliwego!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe postanowienia, trzymam kciuki za ciebie kochana! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Postanowień jeszcze nie mam i nie wiem czy je spisze ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog :)
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego Nowego!
    świetne zdjęcia :)
    Mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  21. ktoś tu nosi takie same okulary jak ja hihi^^ ja również pragnę przejsc na bardziej zdrowy tryb zycia i juz dzis zaczelam cwiczyc:) powodzenia!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każdy chciałby zmienić swój tryb życia na zdrowszy :) Mam nadzieję, że Ci się to uda!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w realizacji postanowień! :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Tobie też życzę udanego roku, mam nadzieję, że spełnisz swoje cele i postanowienia ;)

    zapraszam na bloga-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Tobie też życzę udanego roku, mam nadzieję, że spełnisz swoje cele i postanowienia ;)

    zapraszam na bloga-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia w wytrwaniu w postanowieniach! W sumie jedynka, zgadzam się również ze mną.

    Szczęśliwego nowego roku!
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia, w szczególności za te z książkami! Czytanie jest bardzo ważne w tych czasach i mi niestety zdarza się to zaniedbywać :(

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No to trzymam kciuki za twoje postanowienia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić swoje cele! Świetne zdjęcia :)

    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też chcę ćwiczyć,oby się udało hehe :D
    Życzę Ci,żeby w tym roku spełniły się twoje marzenia ! ♥

    loanliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też planuje przeczytać 52 książki :). Życzę powodzenia w spełnianiu celów ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. oo tak ksiazki !! <3


    zapraszam, zaczynam -- http://gabrieleev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post! Nie myślałaś o tym, żeby zamienić okulary na soczewki?

    Mój Blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. powodzenia w realizacji postanowień ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę Ci, abyś zrealizowała te wszystkie postanowienia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mam postanowień, ponieważ myślę, że to po prostu zmiana cyferki, a postanowienia można zacząć od zaraz, więc ja już dawno zaczęłam :D Ale trzymam za Ciebie kciuki ♥
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tego podchodzę, ale wraz z tą "cyferką" płynie motywacja. :)

      Usuń
  38. powodzenia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w postanowieniach !
    stay-possitive.blogspot.com
    Klikniesz w serduszko?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia :) Mi się w sumie udało od nowego roku zmienić swój tryb odżywiania, nie jadłam słodyczy w ogóle od początku miesiąca i pilnuję, by jeść 5 posiłków dziennie. Co najlepsze nie było to moje postanowienie noworoczne, nie chciałam rzucać słów na wiatr, a jednak mi się udało! A najbardziej pomaga mi to, że zapisuję codziennie, co jem i Tobie też to polecam, jak chcesz coś zmienić :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. moja lista postanowień zajeła mi 3 strony a5 xD
    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Życze wytrwałości w postaowieniach! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe postanowienia :) Trzymam kciuki, oby ci się udało! Pamiętaj o nich i bądź wytrwała. Szczęśliwego nowego roku :)
    Pozdrawiam cieplutko, i życzę miłego dnia/wieczoru/poranka!
    Zawitaj u mnie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super postanowienia :D
    Powidzenia życzę :D
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia w postanowieniach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję przeczytania tylu książek! To naprawdę spora suma :) ja też postaram się być jeszcze bardziej pewna siebie i dbać o zdrowie, ale w sumie nie tylko z nowym rokiem lecz cały czas :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w realizacji postanowień, oby 2016 rok był lepszy dla Ciebie od 2015 :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Powodzenia w dążeniu do celi! :) Również mam kilka postanowień, które ukażą się u mnie już we czwartek :) A tak btw to dużo czytasz ;o
    Zapraszam do mnie :) Jeśli blog Ci się spodoba, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Aż 52 książki? Niezłe wyzwanie ;)

    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne postanowienia, życzę powodzenia :)

    Mam prośbę, poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny Blog!.

    Mój Blog - klik!
    Klikniesz w linki podane w poście?. (sprawdzam)
    Jak tak napisz komentarz. Bierzesz udział w konkursie.
    Albo z miłego uczynku kliknij. Dziękuję Gorąco!
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja miałam zamiar dużo czytać w tym roku ale średnio mi to wyszło :D
    www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam nadzieję, że wszystkie twoje postanowienia uda ci się spełnić ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!