niedziela, 20 grudnia 2015

Istota świąt Bożego Narodzenia



  Choinka już ubrana, cała w bombkach i światełkach. Na wolnym powietrzu unosi się zapach jemioły i innych drzew iglastych. W domu pachnie piernikami i innymi pachnącymi dziełami, które zjemy w ten dzień. Powoli zaopatrujemy się w śledzie i w karpie. O! Prezenty! Jakieś drobne upominki - sprawujemy dla swych najbliższych.

  Pewnie wielu z Was myśli teraz, że to już koniec pisania z mojej strony. Niestety muszę Was zasmucić. W Świętach Bożego Narodzenia - nie są najważniejsze te wszystkie rzeczy. Oczywiście, są ciekawe i bez nich wszystkich razem, nie ma prawdziwych świąt, ale czasem w teraźniejszym świecie zapominamy... O co tak na prawdę tu chodzi! W tym roku wyjątkowo bardzo, bardzo odczuwam świąteczny klimat.

  Najistotniejsze w świętach jest czas spędzony razem z rodziną, przebaczanie sobie win, narodzenie Chrystusa. Bo w końcu, są to Jego urodziny, czyż nie mam racji? BOŻE NARODZENIE - nazwa sama wskazuje, lecz czasem o tym zapominamy. Kolejna ważna sprawa w święta - dobre uczynki. Więcej dobrych uczynków. Wprowadźmy w nasze życie więcej czasowników dobrych dla drugiego człowieka. Będzie to najlepszy prezent na te urodziny.
  
Mam nadzieję, iż zrozumieliście intencję mojej wypowiedzi. Nie przesadzajmy z ilością prezentów. Bądźmy dla siebie milsi - to już będzie coś wielkiego! 

xoxo, Gabi

19 komentarzy:

  1. Otóż to!
    Niestety, niektórzy tego nie rozumieją. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w tegoroczne święta brakuje jeszcze śniegu :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie czuje tegorocznych świąt :(
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To czas zmian. Przede wszystkim zmian. Myślę, że na lepsze! :)
    Bądźmy uprzejmi przez cały rok, nie tylko w ten jeden, szczególny dzień.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Miałam na myśli, że od świąt przez następne lata. :)

      Usuń
  6. Mi tylko brakuje śniegu.. ;d
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/a-million-dollar-smile-with-hismile.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam z ostatnim zdaniem :) Bycie miłym dla drugiej osoby to naprawdę coś wielkiego:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą! Szkoda, że czasami musimy spędzać ten czas z osobami za którymi nie przepadamy zamiast z najbliższą rodziną ahh...


    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem prezenty są tylko miłym dodatkiem, ale nie można zapominać o prawdziwej istocie świąt. Najważniejsze, że będziemy mogli spotkać się z najbliższymi przy jednym stole, wspólnie porozmawiać i po prostu być :) Życzę Wesołych Świąt!

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, wesołych świąt :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uważam,że czas świąt Bożego Narodzenia to czas spędzania z rodziną oraz wybaczenie chociaż w tym dniu sobie win i nie mieć niczego sobie za złe no i oczywiście uczczenie narodzin Jezusa,bo nie zapominajmy też ,że Te święto to święto religijne :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, czasem zapominamy, że największym prezentem, który otrzymujemy w Boże Narodzenie jest Jezus :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!