poniedziałek, 7 grudnia 2015

DIY: Świąteczne kartki

   
   W radiu słychać już znane naszym uszom kolędy, podświadomie coś tam pod nosem czasem nucę. Powoli na ulicach pojawiają się ozdoby, na różnych placach, rynkach pojawiają się drzewka choinkowe. Dokładnie do Świąt Bożego Narodzenia mamy jeszcze w tym momencie 16 dni i 2 godziny. W dużym skrócie jeszcze dwa tygodnie. Niewiarygodne, że od pierwszego dnia szkoły minęło już tyle dni! Już powoli jest odczuwalna świąteczna atmosfera. W ten piątek najprawdopodobniej będę piec z babcią pierniczki. To wszystko - te przygotowania przybliżają nas wielkimi krokami do tegorocznych świąt.

  Bardzo się rozpisałam, no cóż, takie życie. Dzisiaj przygotowałam dla Was takie inspiracje dotyczące kartek świątecznych. Może za moim pośrednictwem zmotywujecie się do działania i.. Zrobicie coś samemu? Może także macie takową tradycję w swoich domach i w tym roku zamiast czegoś kupować dla rodziny czy przyjaciół - zrobilibyście swoją kartkę? Pomysł jest tak na prawdę zależny od Was. Ode mnie będzie tylko propozycja.

 __________________________________________________________________________

KARTKA Z CHOINKĄ
 ______________________________________________________________________


                                                            | Potrzebne będą: 

- zielony filc
- czerwona kartka
- klej biurowy
- dziurkacz
- nożyczki
- blok techniczny (kartka)
- złoty brokat
- złoty marker

Zrobiona została z filcu. Wycięłam jej kształt, nakleiłam klejem biurowym, na kartkę z bloku technicznego. Następnie wzięłam czerwoną kartkę i zaczęłam dziurkować mały jej skrawek, a następnie wyciągnęłam kółeczka. Na choinkę nałożyłam brokat w kleju i nałożyłam równomiernie. Wcześniej wycięte poprzez dziurkach kółka nałożyłam na brokat. Napisałam ,,wesołych świąt''.

 __________________________________________________________________________

KARTKA Z BOMBKĄ
 __________________________________________________________________________


Potrzebne będą:

- czerwony filc
- kartka z bloku technicznego
- klej biurowy
- nożyczki
- złoty brokat
- złoty marker

 Wycięłam kształt bombki, następnie przykleiłam na kartkę. Ozdobiłam złotym brokatem. Dorysowałam górę bombki i dopisałam napis.

 _____________________________________________________________________________

                                                    KARTKA Z BOMBKAMI 
 _____________________________________________________________________________

                                                          Potrzebne będą:

                                                   - kartka z technicznego bloku
                                                                - kredki
                                                      - czerwony flamaster
                                                       - czerwony brokat
                                                          - złoty marker

 Najpierw markerem rysuję dowolnej wielkości kółka. Potem wypełniam je albo brokatem, koloruję kredkami lub flamastrem. Wykańczam ,,góry'' bombek markerem i dopisuję ,,Wesołych Świąt''.


Miłej frajdy! Mam nadzieję, że chociaż spróbujecie zrobić coś tak banalnego jak ja to zrobiłam. Więcej inspiracji znajdziecie m.in. na stronie: [link].

My social media:
XOXO, G.


34 komentarze:

  1. Pięknie to wykonałaś! Świetny pomysł :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem co zrobię dla cioci z Anglii :)
    Może i dla rodziców! Więcej DIY świątecznych proszę.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo super! Uwielbiam ręcznie robione kartki ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie kartka z bombkami podoba mi się najabrdziej, świetne wykonanie :)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Chociaż pewnie w moim wykonaniu wyglądałyby dużo gorzej haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki, myślę, ze jeśli rodzic babcia dziadek ciocia wójek itd dostaliby cos takiego byli by bardzo ucieszeni :) ! Mój Blog - klik! Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, ja raczej nie jestem utalentowany w tych rzeczach ale pomysł bardzo fajny :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kartki wyglądają cudownie♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka z choinką podoba mi się najbardziej! :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sama wykonywać kartki.

    Pozdrawiam :)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, bardzo lubię je robić i wysyłać, mimo że powoli to zanika, to ja będe jeszcze długo trzymać się tej tradycji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, uwielbiam takie świąteczne diy ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze te kartki :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo śliczne kartki <3
    zapraszam na mojego bloga ktorego prowadze wraz z siostra, jesli ci sie spodoba zaobserwuj a my napewno się odwdzięczymy :) mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na własnoręczny upominek. Podoba mi się!
    Bonnie./klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te karteczki, ktoś kto je dostanie na pewno się ucieszy :)

    Mój blog - zapraszam! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Kreatywne :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś pomysł na pewno wykorzystam :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, chyba bym nie potrafiła zrobić tego tak ładnie jak ty. Wystaw je na sprzedaż! :)
    MVRSELIUV-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne!!! Jutro kupuję materiały :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, dlatego liczę na Waszą pomoc :)
    www.kapetka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Fenomenalny pomysł! Na pewno skorzystam z niego, w te święta!:)
    Pozdrawiam,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też robiłam kartki z filcu! Ślicznie wyglądają. :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!