poniedziałek, 28 grudnia 2015

COŚ NA ZIMOWY WIECZÓR - KSIĄŻKA ,,GIRL ONLINE''


  Zdaję sobie sprawę z tego, że książka ta w Polsce miała premierę jakoś w kwietniu, ale dostałam ją na Gwiazdkę (takie małe sprostowanie). Szczerze mówiąc, cieszę się, że dostałam ją właśnie teraz, ponieważ akcja skupia się w świąteczny i noworoczny czas. Więc idealnie zimowo oraz perfekcyjnie na teraz! Autorką tego bestselleru jest Zoe Sugg - znana bardziej jako Zoella. Jest znana ze swojego bloga i kanału na YouTube, który subskrybują miliony użytkowników.

  Penny jest zwykłą dziewczyną o rudych włosach. Kiedy ma mnóstwo problemów (jak każda nastolatka) postanawia założyć bloga. Blog ten, jest anonimowy a sama Pen - ukrywa się pod nickiem Girl Online. Opisuje tam swoje przemyślenia i utrapienia. Poniekąd daje jej to ulgę, tym bardziej, że wspiera ją w tym Elliot (najlepszy przyjaciel). W szkole nie ma prawdziwych przyjaciół. Na kółko teatralne razem z nią chodzą Megan i Ollie (jej fałszywa kumpela i chłopak, w którym się podkochuje).
  Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam rudowłosa dziewczyna poznaje przystojnego gitarzystę - Noah. Jej uczucia co do niego są bardzo silne i szczegółowo opisuje wszystko na swoim blogu.
  Ale Noah tak jak Pen ma pewien sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online.



  Więc jeśli jej nie czytaliście, to polecam, bo warto! Planuję sobie kupić drugą część w najbliższym czasie. Jakbyście chcieli recenzję to piszczcie w komentarzach. Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. cudowny post i design bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do sb ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka może być warta przeczytania :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar (po przeczytaniu tylu pozytywnych recenzji) niedługo kupić tę książkę. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    Bonia blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydownie kupię tą książkę w najbliższym czasie, zapowiada się ciekawie!

    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą książkę, całą przeczytałam w kwietniowe weekendy.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zamiar kupić i przeczytać tę książkę, ale dopiero wtedy , gdy przeczytam wszystkie te, które leżą na mojej półce i czekają na przeczytanie :)
    szczęśliwego nowego roku! :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post!
    zapraszam! :)

    http://imigor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis! I mega ksiażka!
    Zapraszam do mnie
    mleeeczyk99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!