wtorek, 24 listopada 2015

Pielęgnacja ust w jesieni i zimie



  Pielęgnacja ust jesienią oraz zimą jest bardzo ważna. Często mamy spierzchnięte usta, piekące w zimnie. Można bardzo łatwo zapobiec tego typu dolegliwościom wystarczy zaopatrzyć się w kilka produktów, a nie będziemy miały tego typu problemów!

  POMADKI

 Maybelline Baby Lips Dr Rescue Mentol - z edycji ,,Dr Rescue Mentol'' mam ich dwie. Sprawdzają się na prawdę świetnie. Ta akurat jest miętowa i bezbarwna, na początku trochę piecze, ale dobrze zabezpiecza przed zmarzniętymi ustami i zimnem. Dodatkowo nawilża.
Moja ocena: 9/10

Maybelline Baby Lips Dr Rescue Mentol - wersja brzoskwiniowo-różowa (?!) z tych białych różowych jest chyba trzy. Świetnie nawilża i chroni przed zimnem. Ma ładny kolor. W konsystencji jest podobnym do tej bezbarwnej pomadki powyżej.
Moja ocena: 9,5/10


Maybelline Baby Lips Peach Kiss - nie jest to pomadka typowo ochronna. Jest do użycia codziennego w celu dodania delikatnego koloru, błysku. Ma ona zapach brzoskwini. Planuję kupić sobie jeszcze kilka z tej serii.
Moja ocena: 8,5/10


Nivea Fruity Shine Cherry - średnio nawilża. Ma ładny zapach - wiśniowy. Pozostawia na ustach podobny też do wiśni-czereśni kolor. Nie odczuwam jakbym miała coś tłustego na ustach (nie wiem, czy Wiecie o co mi chodzi).
Moja ocena: 7,5/10

INNE


Wazelina do ust marki Bielenda Kuszący Arbuz - likwiduje uczucie suchości ust. Jest w formie wyciskanej, całkiem wygodnej. Jak dla mnie, jej konsystencja jest troszkę zbyt tłusta. Zapach jest fantastyczny i zostawia na ustach delikatny odcień arbuza.
Moja ocena: 7/10


Masełko do ust marki Nivea Blueberry - jest o zapachu jak i kolorze borówkowym. (Przypomina mi trochę lody borówkowe, haha). Świetnie nawilża i nie pozostawia uczucia zbyt dużego natłuszczenia czy ciężkości. Moim zdaniem jak moje pierwsze masełko sprawdza się świetnie!
Moja ocena: 9/10



Mam nadzieję, że taki inny post, także Wam się spodobał i może macie
SWOJE propozycje na podobny tego typu? :)

43 komentarze:

  1. Bardzo fajne jest to masełko z Nivei :) Świetnie nawilża - to fakt, ale niestety ciężko się otwiera :(

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne produkty! Używamy juz kilku! :D xx

    pozdrawiamy!
    Nowy adres bloga: www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka ma tą z baby lips, może też sie pokuszę ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  4. Baby lips są świetne :)
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego z tych produktów nie mam :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK

    OdpowiedzUsuń
  7. Baby lips są naprawdę dobre, lecz moim niezastąpionym produktem są jajeczka EOS :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam właśnie EOS i są one dostępne w Polsce ;)
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te produkty :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę przykuła najbardziej ta arbuzowa wazelina z Bielendy ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie kupić baby lips :)
    agnieszka-gromek.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie z baby lips sprawdziła się tylko miętowa, a tak to używam jajeczek EOS ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Baby Lips miętowa jest najlepsza, mam już ją trzecią i na razie nie mam w planach z niej zrezygnować :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Dr Rescue i te masełka z nivea, zwłaszcza vanilla&macadamia :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne! :) ja uwielbiam pomadki nivei i neutrogeny są cudowne! :)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Masełka do ust z nivea wygrywają wszystko! :D

    http://vsiedlecka.blogspot.com/
    w wolnej chwili zapraszam, możesz pozostawić coś po sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tak, masełko z nivea jest najlepsze! :D Ten zapach *_*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama posiadam baby lips i masełko nive. Bardzo je lubię!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam wszystkie pomadki, tylko w innych wersjach zapachowych. Najbardziej z nich przypadło mi do gustu to masełko z Nivei. Miałam karmelowe :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post, ja używam wazeliny jesienią i zimą to podstawa na moich ustach :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na razię korzystałam jedynie z baby lips i ewentualnie z wazeliny zimą, kiedy wieje mroźny wiatr, ale skoro polecasz to z chęcią wypróbuję:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadki z Baby Lips są świetne! KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja polecam na zimę pomadkę z Delia Cosmetics nawilżającą :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wybrać się do sklepu i kupić którąś z tych pomadek, bo moje usta bardzo pękają ;/
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nigdy-nie-mruga-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje usta bardzo często w zimę i jesień są suche i wyskakują mi zimna :((
    Byłam niedawno na takich zakupach ''kosmetykowych'' i kupiłam sobie baby lips i jak narazi moje usta jeszcze nie zdążyły wyschnąć ^^

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem wierną i oddaną fanką carmexa, a truskawkowy wyjątkowo skradł moje serce. Używam go cały rok, latem daje ochronę przed słońcem, poiawiać posiada filtr, a jesienią i zimą przyjemnie nawilża moje usta i chroni je przed wysuszeniem i pękaniem. Jedyny minus ? Latem, przy wysokich temperaturach trzeba uważać przy nakłądaniu go, ponieważ wosk się roztapia, a zimą zaś musimy go troszeczkę rozgrzać w dłoniach, ale to tylko dorbne minusy przy tak świetnym działaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię jajeczka eos, są świetne :D

    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam obsesję na punkcie balsamów do ust. Mam baby lips, chcę kupić EOS i masełka z Nivei. Jeszcze dużo osób poleca Carmex. Ta wazelina mnie zaciekawiła- może też wypróbuje? Możesz też napisać o innych produktach do ust, tzn. nie tylko tych pielęgnujących.

    OdpowiedzUsuń
  29. EOS najlepsze. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wszystkie masełka i żeby miały wszystkie słodki zapach <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie posty :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super produkty :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, dlatego liczę na Waszą pomoc :)
    Mój blog na temat pasji, marzeń i szczęścia, które mnie otacza :)
    Będę bardzo wdzięczna, jeżeli zerkniecie :)
    www.kapetka.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. którą tak najbardziej polecasz ???
    Fajny post ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!