niedziela, 11 października 2015

,,Nie zazdrość, czego nie znasz i znać nie powinieneś''

 
    Cytat mówi o tym, że nie powinniśmy zazdrościć nikomu osiągniętego celu, spełnionego marzenia, nowego samochodu, awansu, postępów w nauce, czy też innej kwestii, na którą ktoś zapracował. Chodzi o to, że myślimy mniej więcej w ten sposób: ,,ten to ma łatwo'', ,,co zechce, to dostaje'', ,,temu to się wszystko udaje''. Nie liczymy się z ogromną ilością wyrzeczeń, trudu, pracy, poświęceniu czasu, wysiłku. Nie myślimy o przeszłości sławnego aktora. Myślimy o tym, w ilu serialach gra obecnie, ile zarabia. Czy też wybitny malarz, pisarz. Zazdrościmy mu tego, co posiada na dzień dzisiejszy. Nie wgłębiamy się przez liczbę lat, kiedy się kształcił, ile musiał się nauczyć, ile czasu nic mu się nie udawało. Niestety nie liczymy malusieńkich kroczków, które musiał zrobić by zdobyć szczyt.


   Na moim przykładzie mogę Wam się przyznać, że zazdrościłam sławnym lub mniej blogerkom, które osiągnęły wielki sukces w blogsferze. Teraz wiem, że by osiągnąć to co osiągnęły, musiały przejść przez wiele kroczków, napisały wiele postów, poświęciły wiele czasu, na dobrej jakości zdjęcia, treść posta itd. Nauczyło mnie to bardzo dużo. A Wy co myślicie o cytacie Prometeusza?


   


 

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze napisane, daje do myślenia.
    Zdjęcia dopełniają posta i są przepiękne ♥
    Albo jestem ślepa, albo nie masz opcji obserwacji, a szkoda ;)
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam z tego względu, że nie jest ich wystarczająca ilość, kiedy będzie dodam

      Usuń
  3. jak cudownie <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cytat ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat bardzo mądry. Świetnie to napisałaś, nie warto zazdrościć innym.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny tok myślenia i fajnie byłoby przeczytać jeszcze dużo takich postów tutaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam kilka pomysłów! :) Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  7. Świetny post : zdjęcie i treść. Czasami niestety zazdrości nie da się tak opanować i tak samo z siebie jednak z czasem jest łatwiej ją opanowywać xD Na wszystko przychodzi czas i trzeba ciężko pracować.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba być przede wszystkim wytrwałym. Nie można poddawać się po pierwszym, lepszym kroczku. Działajmy, twórzmy i bądźmy kreatywni! :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasami zazdroszczę niektórym ludziom. ;/
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. wow przypadkowo znalazłam się na twoim blogu i jestem pod wrażeniem !
    strasznie mi sie tu spodobalo , super wygląd , świetne zdjecia i ciekawie napisane :)
    obserwujemy? ja już :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdj, trudny do zrozumienia cytat ;)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ^^

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem jeżeli będziemy zazdrościć, nigdy nie osiągniemy szczęścia, ponieważ nie będziemy czerpać radości z tego, co posiadamy ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo dojrzała jak na swój wiek, powodzenia w dalszej pracy! :D
    http://wpatrzona-w-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dojrzały post i śliczne zdjęcia, a ja uważam, że w tym cytacie jest dużo prawdy.

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!