piątek, 11 września 2015

PLASTYK - jak wygląda na codzień?

 1. Selfie w łazience | 2. Moje botki | 3. Parująca kawa


   Nie było mnie tak sporo czasu, że po prostu pojęcia nie mam od czego mam zacząć. Ogólnie na razie pierwszy tydzień tradycyjnie - lekcje organizacyjne, lecz już od następnego (wy w ogóle się zorientowaliście, iż już w poniedziałek zacznie się trzeci tydzień nauki?) nie będzie tak pięknie, haha. To takie straszne, odkryłam Amerykę, że się będę musiała nauczyć na kartkówkę z fizyki oraz z języka polskiego. Dwadzieścia dziewcząt, (wraz ze mną) czyli GIRLS ONLY (jak to nazwała pani od anglika). :D


Przedmioty artystyczne:

   Z przedmiotów artystycznych w pierwszej klasie gimnazjum, mam na razie cztery godziny lekcyjne w tygodniu, to są: sztuka stosowana: projektowanie graficzne lub ceramika oraz rysunek   
i malarstwo. Po dwie godziny z każdego przedmiotu tygodniowo. W pierwszym półroczu ja mam ceramika w drugim będę miała projektowanie. Na razie robiliśmy projekty do płaskorzeźby pt. ,,Czas, miejsce, przestrzeń''. W drugiej klasie kilka przedmiotów nam dojdzie, a najbardziej nie mogę się doczekać fotografii, którą rozpocznę najprawdopodobniej w trzeciej klasie.




Wygląd szkoły



   Korytarz to jedna wielka galeria. Niesamowite. Ściany jasne, białe, pełno obrazów, wielkie wejścia do klas, klamki. Po prostu WOW! Robi wielkie wrażenie. Dodatkowo prace na korytarzach są zmieniane co miesiąc.



Język obcy


  W każdym gimnazjum szkół prócz języka angielskiego, w gimnazjum dodaje się jeszcze jeden język.  Język niemiecki lub rosyjski... Czasem tylko ten.. Język francuski! Bardzo chciałam się go nauczyć. Cieszę się, że będę miała taką okazję. Jeszcze jeden plus to taki, że gramatyka francuska, włoska oraz
hiszpańska jest podobna, tylko czasowniki i słówka. Świetnie. :)


1. Kotek | 2. Korytarz mojej szkoły | 3. Samochodowe selfie
4. Samochodowe selfie #2 | 5. Obrazy w szkole | 3. Selfie na przystanku


Podobają się Wam mixy?
Co myślicie o mojej nowej szkołe?







25 komentarzy:

  1. Zdjęcie tej parującej kawy ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz w nazwie miętowy zeszyt, a ja uwielbiam miętowy ♥ ♥ ♥

    Podziwiam wszystkich, którzy umieją rysować/ malować.
    Mam nadzieję, że szkoła Ci się przysłuży ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, chciałabym w przyszłości iść właśnie w tą stronę. Gimnazjum z liceum to krok do przodu. :)

      Usuń
  3. francuski jest ładny :)
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chciałam iść do takiej szkoły. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie interesowałam się jak wygląda taka szkoła, ale z twojego opisu wynika że zapowiada się świetnie! :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie, że masz okazję chodzić do takiego gimnzajum! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju twoja szkoła wygląda cudownie! U mnie w okolicy nie ma nic artystycznego niestety :(

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka szkola to naprawdę musi byc cos fajnego :D


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też na początku pierwszej klasy strsznie cieszyłam się że jest opcja uczenia się francuzkiego u mnie w gimnazjum, ale teraz z biegiem czasu coraz mniej mi się to podoba. Chyba że miałaś wcześniej doczynienia z takimi językmi, to będzie Ci łatwiej niż mi :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałam iść na plastyka, ale nigdzie
    blisko u mnie nie ma tego kierunku ani żadnej
    takiej szkoły ;) świetne mixy uwielbiam takie
    są bardzo inspirujące ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym miec francuski w szkole :) świetny język

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Zdjęcie z kawą świetne! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam ludzi, którzy w tak młodym wieku już wiedzą, w którym kierunku się udać :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi 😉 chociaż do końca sama nie wiem jak będzie w przyszłości.. Zresztą kto to wie?

      Usuń
  14. Taka szkoła to musi być coś super:) !

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Super szkoła :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chodzę na popołudniowe zajęcia w szkole plastycznej :) Tylko że u mnie wygląda to tak - jest korytarz, galeria, rzeźby na środku, wszystko białe, łazienki ładniejsze niż w domu, a na korytarzu stoją normalne kanapy i stoliki :) Trochę jak w domu, hah

    Obserwuję, zapraszam do mnie! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!