sobota, 26 września 2015

KOCHAM JESIEŃ


   Urodziny mam trzydziestego października. Być może dlatego tak bardzo lubię tą porę roku. Spadające liście, jak i te na drzewach, mają takie piękne kolory. Złociste, żółte, brązowe, pomarańczowe, czerwone. Cieplutkie sweterki, gorąca czekolada i książka - idealny trójkąt! W ciepełku pod kocykiem, grzejąc się i wczytywać się w lekturę jednocześnie. Uwielbiam także dynie, wyglądają uroczo. Od jakiegoś czasu chcę spróbować ciasta dyniowego. Za każdym razem gdy widzę takie ciasta na stronkach z inspiracjami, to ,,ślinka mi cieknie''.  Nie dawno był pierwszy dzień tej pięknej pory roku, a teraz już prawie październik. Czas szybko leci, a co za tym idzie za niedługo zobaczę się z moją siostrą! 

52 komentarze:

  1. Też bardzo lubię jesień, ale mogłaby być lepsza pogoda. :D Świetne inspiracje! :)

    Zapraszam do mnie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia wybrałaś.. Takie inspirujące :)

    (klik) Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień ma zdecydowanie swój klimat. Piękne inspiracje :) Pozdrawiam


    www.vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze że najbardziej lubię lato, natomiast zdecydowanie brakuje mi w nim grubych swetrów, botków i herbat :)
    Fajny post, mega inspiracje :)
    http://nataliatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe inspiracje.
    Zapraszam do mnie na bloga. Jeśli odwiedzisz mnie i skomentujesz będzie mi bardzo miło. :))
    Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię jesień po względem wyglądu i klimatu, ale niestety nienawidzę deszczu :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co w jesieni jest cudowne to koc, piękne kolory na dworze :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień to moja ulubiona pora roku <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie <3
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne inspiracje! Kocham ten klimat <3

    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię jesieni. Ja kocham tylko lato. Uwielbiam upały a nie jak jest szaro ponuro. i leje deszcz... Nie nawidze tego. boli glowa i wgl. Tak nie przYjemnie jakoś. AAle to jest moje Zdanie, szanuje twoje. tesknie za latem... Masakra. Pozdrawiam nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne inspiracje!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    https://instagram.com/theluckyooone/

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje bardzo fajne. Ja też lubię jesień, ale tą kolorwą, a nie tą deszczową i ponurą

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia, aż chce mi się takiej kolorowej jesieni! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Również bardzo lubię jesień.
    Szkoda, że nie masz urodzin dzień poźniej- w halloween :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zawsze śmieje z tego. :)

      Usuń
  16. Nie przepadam za jesienią :)) Kurcze, szkoda że nie masz urodzin w halloween haha :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedługo upieczemy takie babeczki i mam nadzieję pojawi się tutaj z tego fotorelacja :D
    Inspiracje świetne!

    Dania pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! 😍 Jak wrócisz to będziesz tylko gotować. 😅

      Usuń
  18. Też mam urodziny na jesieni, ale na samym jej początku, kiedy jeszcze trwa letnia pogoda. Jeżeli chodzi o tę porę roku, to zdecydowanie październik jest najbardziej klimatyczny.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, mój brat ma w tym samym dniu urodziny co ty :D Ja za to nienawidzę jesieni, bo zazwyczaj pada i nie lubię tej pogody...

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko co w jesieni najpiękniejsze :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jesienne inspiracje! Również bardzo chciałabym wypróbować przepis na ciasto dyniowe ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te zdjęcia są jedne z lepszych jakie widziałam na blogach. :) Ja uwielbiam jesień właśnie za te kolory. Niestety listopad (miesiąc moich urodzin) jest zawsze strasznie ponury, co jest dołujące. :s

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne inspiracje, ja też uwielbiam ta porę roku! *-*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam jesień. Kiedy wszyscy naokoło narzekają na nieustający deszcz, ja lubię usiąść z kakaem (moja rutyna ^^) i poczytać książkę. Chociaż prawdę mówiąc chyba każda pora roku ma w sobie coś niezwykłego, magicznego...
    Będzie mi miło jeśli odwiedzisz, bo dopiero stawiam 'pierwsze kroki' jako blogerka MÓJ BLOG --- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. też uwielbiam jesień! piona :)
    bardzo fajne inspiracje
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your blog is nice but I don't follow you, because I don't understand the text. I don't play in ,,follow4follow".

      Usuń
  27. Też lubię jesień, to cudowna pora roku :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku ja też strasznie kocham jesień!
    Mam urodziny w sierpniu ale najbardziej na świecie kocham jesień, te kolorowe liście, dynie, swetry, świeczki zapachowe no i oczywiście halloween <3 KOCHAM TO WSZYSTKO NAJMOCNIEJ NA ŚWIECIE!
    Na swoim blogu rozpoczęłam jesienno/halloweenową serię trwa ona do końca października także zapraszam :)

    Mój Blog - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. te inspiracje jeszcze bardziej mnie zachęciły do jesieni <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne inspiracje! koteł poleciałby do mnie zaraz na tapetę, gdybym znalazła w oryginalnym rozmiarze *v*
    nieszczególnie lubię jesień z powodu złego samopoczucia (tzw. jesiennej depresji haha) oraz zimno, jestem zmarzluchem...
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://weheartit.com/entry/201465856/search?context_type=search&context_user=pinkheart_&page=5&query=autumn+cat

      Usuń
  31. Ja również kocham jesień! Zwłaszcza jak jest słonecznie:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam urodziny jesienią i to chyba jedyna rzecz za którą ją lubie :P
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!