wtorek, 11 sierpnia 2015


        *ostatni post został usunięty*

  HI!!! Dziś przychodzę do Was z banalnie prostym ,,przepisem'' na ochłodzenie i odświeżenie! Kąski arbuza nabijane na wykałaczkę, a dodatkowo schłodzone w lodówce to fenomen! Można zrobić także takie jakby szaszłyczki owocowe, które także powinno się na chwilę pozostawić w lodówce. Osobiście nie lubię dużych kawałków arbuza, ponieważ zawsze mam lepkie ręce, bo sok z arbuza cieknie. Więc mały odpowiednik! Świetna przekąska na plążę, basen, jezioro, rzekę, czy nawet jeszcze kilka tygodni do zakończenia sezonu we wrześniu, do szkoły! Najlepiej w jakimś pojemniku. Mam nadzieję, że doda orzeźwienia, ponieważ mi (gdzie na południu teraz jest najgoręcej!) pomogło, to Wam także! Polecam jeszcze wiatrak, koniecznie. :)
  

         

   Z średniej wielkości arbuza, usuń skórkę. Skrój na połowę i jeszcze raz, tak by powstały cztery części. Potem z ćwiartek wykrój jeszcze jedne połówki i jeszcze raz, tak by powstały mniej więcej kilkucentymetrowe kąski. Włóż do pojemnika, a następnie schowaj w lodówce na 15-20 minut, tak aby się schłodziły. Możesz także, je lekko zamrozić. Po upłynięciu czasu przebywania w lodówce/zamrażarce wyciągnij i wbij do każdego kawałka osobno wykałaczki. 









10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kąski! Często sama je robie i są pyszne!:)
    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy współpracę z dresslink i bardzo nam zalezy na klikach, poklikasz?

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kąski! Często sama je robie i są pyszne!:)
    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy współpracę z dresslink i bardzo nam zalezy na klikach, poklikasz?

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie małe przekąski w ciągu dnia! Szczególnie właśnie zrobione z owoców :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, super, że z arbuza ;) pycha! pozdrawiamy ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już próbowałam, często zjadam arbuza w upalne dni. Zapraszam do mnie :) Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste a jakie smaczne :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł.
    Owoce to, to co mogłabym jeść w lato bez przerwy.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!