wtorek, 18 sierpnia 2015

On a sunny days are the best are river, water bike, park, anglers and ducks

   
     Dzisiaj byłam nad rzeczką z moją ciocią i kuzynem. Słońce świeciło, kaczki pływały po rzece, wędkarze łowili ryby. Park pełen drzew z wieloma zielonymi liśćmi. Wiele wierzb, klonów... Powinny być tu także łabędzie, ale dziś się nie pojawiły. Co podchodziłam do kaczek, to uciekały od sprzed mojego obiektywu, haha! Potem rowerki wodne! Coś pięknego! Uwielbiam.
   


A Wy co robicie w to słońce?
Cieszycie się z końca wakacji? xo
 






15 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjecia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :3
    http://stay-possitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne spodnie :) Nie wiem dlaczego, ale lubię patrzeć na zdjęcia kaczek ahah :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu i zdjęć można wywnioskować, że świetnie się bawiłaś! Nie ma nic cudowniejszego niż wspólny czas z bliskimi na łonie natury. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rowerki wodne! :D
    Świetne zdjęcia! Widać, że się dobrze bawiliście :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowerki wodne są świetne!:)


    Pozdrawiamy cieplutko!
    Twins Life- klik♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki odpoczynek jest bardzo przydatny! Uwielbiam rowerki wodne :) Śliczne zdjęcia *o*

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog! <3
    będę wpadać częściej ja też zapraszam !
    improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie przeczytałaś co napisałam - nie toleruję żadnego obs/obs czy kom/kom!

      Usuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!