poniedziałek, 24 sierpnia 2015

KRAKÓW 2015

   
    W czwartek wróciłam z tygodniowego wyjazdu do Krakowa. Było świetnie! Zwiedziłam sporo, na prawdę - więcej niż planowałam. Jechałam dwa razy tramwajem (tam i z powrotem, dla porównania nowym i starym, pierwszy zdecydowanie lepszy!) na Rynek. Byłam w Dworku Jana Matejki w Krzesławicach (trochę więcej o dworku klik) oraz w Muzeum Jana Matejki blisko Rynku (więcej o oddziale MNK Matejki). Byłam także w Podziemiach Rynku. Odkryłam tam średniowieczne pozostałości Rynku w Krakowie. Niesamowite przeżycie! 



PODZIEMIA KRAKOWSKIEGO RYNKU





DWOREK JANA MATEJKI - KRZESŁAWICE


MUZEUM NARODOWE ODDZIAŁ JANA MATEJKI




i w końcu... RYNEK GŁÓWNY 




Gdzie byliście na wakacjach?
Cieszycie się z powrotu do szkoły?  

Gabe, xoxo









14 komentarzy:

  1. Udało Ci się zwiedzić naprawdę sporo :D
    Piękne zdjęcia! Uwielbiam Kraków <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, Kraków jest naprawdę piękny! Uwielbiam to miasto ♥

    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. mieszkam w Krakowie już dobre 16 lat i przyznam szczerze, że najbardziej w tym mieście podoba mi się rynek jest na prawdę cudowny, szczególnie w święta Bozego Narodzenia, jeju. Twoje zdjęcia wyglądają także interesująco i zachęcają by zwiedzać Kraków :)

    Obserwuję i zapraszam też na mojego bloga i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną dłużej :) http://beautyis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W miescie bylam jakies 6/7 lat temu i niewiele pamietam ale slyszalam ze to najpiekniejsze miasto w Polsce wiec nie dziwie sie ze te zdjecia sa takie ladne :)

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rynek *.*
    W wakacje byłam na obozie w górach i niedawno w Warszawie. + do tego niezliczone wycieczki rowerowe/piesze.

    zapraszam i proszę o kliknięcia jeśli to nie problem
    http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/warszawa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kraków! Dość często tam bywam. Jest to naprawdę piękne miasto warte zwiedzenia :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i post! Piekne zdjęcia i ty tez jesteś sliczna :D
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne miejsca widzialas :) Zapraszam do obserwacji www.brenodella.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, uwielbiam Kraków :). Super wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na konkurs :). pretty-amazement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!