czwartek, 27 sierpnia 2015

Back to school: Wyposażenie piórnika & trochę organizacji

     
   Dzisiaj kupiłam jeszcze parę rzeczy do szkoły, a wczoraj czytałam notkę z tej właśnie serii. Czemu ja nie miałabym jej zrobić? Jestem nakręcona na papiernicze sklepy, od dziecka nie mogłam z nich wyjść. Najchętniej bym w takim zamieszkała, haha! Nie mogę uwierzyć, że już tylko cztery dni i moje słodkie lenistwo się skończy. Ale w sumie te dwa miesiące były całkiem dobre. Nawet bardzo dobrze je wykorzystałam.

 
WYPOSAŻENIE PIÓRNIKA


    Mój piórnik zakupiony w matrasie z serii ,,Cool pack'' posiada dwie przegródki. Jest ciekawy, a co najważniejsze dużo się w nim mieśći. 



   Karteczki samoprzylepne, których nie ma gdzie dać, a w piórniku trzeba ich szukać i szukać.. Można dać do małego pudełeczka, w którym nic nie zginie!


  Cienkopisy - definicja, lub ważna regułka do zapamiętania napisana na kolorowo, dla wzrokowców to strzał w dziesiątkę! Łatwiej się zapamiętuję oraz wygląda lepiej estetycznie.

   Ta sama sytuacja z podkreślaczami, tyle że podkreślanie w podręczniku.

   Pióro kulkowe-zmazywalne - świetne na matematykę, czy też na język obcy. Pomylenie nie równa się ze skreśleniem, a zmazaniem.


ORGANIZACJA - LUB SPOSÓB NA UCZNIOWSKĄ SKLEROZĘ


Zeszyt ze spiralą - to świetne miejsce na notatki, co do dat sprawdzianów, kartkówek, ale także wizyta u dentysty czy pójście do kina. Jeśli taki zeszyt, ma jeszcze oddzielenie kolorami, to jeszcze lepiej. Każdy kolor można na coś przeznaczyć - np. różowy na szkołę, niebieskie na wyjścia z domu i załatwienia, zielony na jakieś pomysły lub zapiski?



*Nie ma tu zeszytów, ponieważ nie mam zakupionych wszystkich, ze względu na to, że z plastycznych przedmiotów będę miała dopiero kupione po lekcjach organizacyjnych.


A Wy macie już wszystko na początek roku?  
Gabe, xoxo

13 komentarzy:

  1. Zakreślacze to moje must have w piórniku *-*
    Bardzo fajny, pojemny piórnik.
    Trzymaj się ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam do szkoły kompletnie nic, nawet plecaka, ale chyba jakoś to przeżyję haha.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam prawie wszystko do szkoły. Brakuje mi jedynie książek. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze robię takie zeszyty bo jak nie jestem zorganizowana to jestem roztrzepana. Mam prawie wszystko a zeszytów to może trochę za dużo :) heh

    zostawiam ci link jak chcesz to zajrzyj :
    lifeby-dia.blogspot.com

    Pozdrawiam Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. :) Ja nie wiem czy jest chemia w gim. I nie mam do niej zeszytu. XD

      Usuń
  5. Fajny post lubie back to shool
    Wpadnij na naszego bloga jest tam nowy post będzie nam też bardzo miło jeśli zaobserwujesz ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam na szczęście wszystko :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kołozeszyty^^
    zapraszam do mnie; siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przeżyłabym chyba bez zakreślaczy i cienkopisów :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakreślacze i cienkopisy to najważniejsze rzeczy w moim piórniku haha
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!