niedziela, 30 sierpnia 2015

3 ootd's for cloudy/warmer days of September


   Nie mogę uwierzyć, że dzisiejszy dzień jest przedostatnim kończącym tegoroczne wakacje. Także dziwię się i ta myśl do mnie nie do chodzi - za dwa dni rozpocznę naukę w plastyku. Co prawda, nie we wtorek, ale od środy lekcje organizacyjne. Ja uwielbiam te lekcje początkowe, a Wy?

   Chociaż na Zielonej Szkole byłam aż trzy miesiące temu, to zdjęcia wyglądają na wakacyjne. Ciągle przypominam sobie wspomnienia, przeglądam zdjęcia. Chciałabym być teraz nad morzem, haha. Trochę zwiedziłam, bo i Niechorze (założę się, że nigdy nie słyszeliście), Kołobrzeg, Jezioro Turkusowe i jeszcze tam kilka miejsc. Teraz dopiero czuję jak przez te wakacje się rozleniwiłam... Straszne.. Jeszcze bym nad morze chciała, no ładnie, haha. :) Teraz zapraszam na trzy ootd's jak nad tekstem, czyli jeden taki na zimne, ale jednak ciepłe dni (w sensie jeszcze nie takie całkiem jesienne), oraz dwa takie na dwa pierwsze tygodnie września. (Pogodynki zakładają, że ma być ciepło).


1. SPORTY OOTD


Sporty outfit:

koszulka - H&M

spodnie - ltb jns

bluza - H&M

kurtka - 4F

buty - adidas



2. GIRLY OUTFIT


Girly outfit:

bluza - sh

spodnie - H&M

sandały - Top Buty

torba - empik



3. JEANS OOTD


Jeans ootd:

kurtka jeansowa - reserved

wianek - H&M

spodnie - lbt jns

sandały (te czarne, ale jestem boso) - Top Buty


----------------------------

Zmieniacie szkołę? 
Co robicie w ostatnie dnie wakacji?



58 komentarzy:

  1. Fajny post ;)
    Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;)
    Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jeszcze cały miesiąc wakacji! :)
    piekne zdjecia! zazdroszczę!

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :)
    BACK TO SCHOOL Q&A! Zobacz co myślę o swojej szkole, jak się uczę, ile zajmuje mi przygotowanie się do szkoły http://powiazanie.blogspot.com/ Spodobało Ci się? Zostaw po sobie ślad. W ten sposób mnie motywujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zmieniam szkołę, w sensie idę teraz do LO ;)
    Jeansowy outfit najlepszy!
    Super zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, numer 3 podoba mi się najbardziej :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecie ootd najlepsze! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej mi sie chyba podobaja 2 i 3. super fotki

    wpadnij do mnie mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni najlepszy :)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;) Odwdzięczam się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia nawet, nawet.. Wszystko byłoby perfekcyjnie, gdyby nie ta osoba, która zasłania wszystko. Nastepnym razem nie zaslaniaj widokow, a zdjęcia będą świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o to, że ja jestem na zdjęciach to dlatego, że chciałam przedstawić ootd'y. Mam także inne zdjęcia z samym morzem, jeśli o to chodzi. :)

      Usuń
  12. Fajny post ;) ładne zdjęcia

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne outfity! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Katana fajna, doszyłabym do niej kilka naszywek :)
    Pozdrawiam, Cami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog i fajny post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne stylizacje :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy outfity, ale chyba już nie w moim wieku :D Nie mogę przestać patrzeć na zdjęcie z łabędziem, jest cudne ;]

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 outfit najfajniejszy, ale pierwsze zdjęcia są takie magiczne! :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje,ostatnia najlepszaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i tło do nich. Mi te wakacje minęły fantanstycznie, szkoła ta sama co rok temu:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia i tło do nich. Mi te wakacje minęły fantanstycznie, szkoła ta sama co rok temu:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! Drugie w pierwszej stylizacje najlepsze ;*

    Zapraszam na nowy post o krytyce
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzecia stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Świetne zdjęcia! :)

    ☕ CZARNA KAWA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje!
    Ja teraz jestem w 3 gimnazjum i czekają mnie testy, których bardzo się boje ale myśle że dam radę :)
    Zapraszam http://lu-sia.blogspot.com/
    I mam prośbę chciałabym zmienić wygląd bloga i jeżeli ktoś by chciał mi pomóc to prosze o kontakt na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku już kończę swoją przygodę z liceum. A lekcje organizacyjne uwielbiałam, wtedy nic kompletnie się nie robiło haha :) Bardzo ładne zdjęcia!

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne outfity, 3 chyba najbardziej do mnie przemawia :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się trzeci. ♥ Zazdroszczę pobytu nad morzem, chętnie bym teraz tam pojechała.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wygladasz :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne outfity, ale trzeci najlepszy! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne stylizacje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Supi zdjęcia, to z łabędziem podoba mi się najbardziej :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne outfity ^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/09/koniec-wakacji-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, a zwłaszcza te o zachodzie słońca ♥
    Zapraszam♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nigdy nie byłam na Zielonej Szkole - nigdy u mnie nie organizowali takich wycieczek :) fajne zdjęcia!

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne outfity, fajne zdjęcia:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/break-free.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  38. Zachód słońca na pierwszych zdjęciach jest niesamowity :o

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!