sobota, 11 lipca 2015

Za wszelką cenę - Katarzyna Ryrych



 Książki z serii '16 plus minus' ,,Za wszelką cenę'' - Katarzyny Ryrych. Julia jest to rudowłosa dwudziestolatka, która odziedziczyła dom po swojej babci Katarzynie w gorącej, pięknej, pachnącej pesto, cytryną i oliwkami, nasłonecznionej południowym słońcem Italii. Poznaje sekrety babci błądząc po uliczkach Rzymu, co chwila widząc czarnego kota. W odrywaniu sekretów pomaga w tym jej przyjaciółka z trudnym charakterem Bentornata, spokrewniony z nią Marco - przyjemny staruszek, który od wielu lat oprowadza turystów po Wiecznym Mieście, Margareta i Francesca. Jakie tajemnica skrywała jej babcia? I czy Julka odkryje podobieństwo ze swoją babcią?

















Fantastyczna opowieść, idealna na upalne, wakacyjne popołudnia, która będzie udaną podróżą do uroczej Italii pachnącej morzem, południowym słońcem...

SERIA 16 plus minus - książki, które polecam:
,,Ani słowa o Zosi'' - Zuzanna Orlińska
i książki Barbary Ciwoniuk
,,Igor''
,,Ania''
,,Musisz to komuś powiedzieć''
,,Rokko''
,,Uciec jak najbliżej''
,,A jeśli zostanę''.

A Wy czytaliście książki z tej serii? 
Co czytaliście?


35 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie czytałam, ale wydaje się być bardzo ciekawa - muszę po nią sięgnąć!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Pierwszy raz o tym usłyszałam. Dlatego lubię blogi, zawsze znajdę coś czego nigdy w rękach nie miałam, a że wakacje są to może nawet po to sięgnę ;) Wygląda na lekką książkę na jeden wieczór.
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Zorza poranna
    Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam nigdy tej książki, ostatnio sięgam po zagranicznych autorów, ale jako ze uwielbiam historie z tajemnicą w tle to moze kiedys skusze się na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukałam co poczytać. Świetna recenzja :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam książek tej autorki. Teraz aktualnie czytam ''Zbuntowaną'' :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nominuję Cię do LBA! Więcej informacji na moim blogu http://byjolanta.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie uczestniczę w tego typu rzeczach, nominuj inną osobę. :)

      Usuń
  7. Książka świetnie się zapowiada :) Muszę ją przeczytać :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka brzmi ciekawie :) Może jak ją gdzieś zobaczę to wezmę do przeczytania

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę się teraz wziąć za czytanie ;)

    MÓJ BLOG♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przeczytam tą książkę ;)
    zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)
    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ,,Kawę z kardamonem'' z tej serii. Fajna. Tą książkę kupiłam wczoraj i zacznę czytać jutro. :)
    Dzięki Tobie ją kupiłam, bo mnie zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się na fajną książkę :))
    jak będę miała czas to wypozycze albo kupię ją :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałem o tej książce i już od dawna jest na mojej liście 'do przeczytania' dlatego muszę się kiedyś za nią zabrać :)
    Obserwuję i licze na to samo :3
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie czytałam książek z tej serii.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam książek z tej serii :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno przeczytam tę książkę :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie acia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam, lecz tym postem zachęciłaś mnie do nich. Na pewno którąś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może być dobra :))

    nie czytałam książek z tej serii, niestety ;d

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba przeczytam :)
    http://alllessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O, nie czytałam tej serii, ale chyba się skuszę!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna recenzja!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba się skusze, poniewaz zaciekawiłaś mnie tą ksiązką :)

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bede bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie czytałam jeszcze tej książki przez wakacje stawiam na luźne powieści przygodowe.
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie o tej serii książek ani o takiej książce nie słyszałam nigdy. Jednak wydają być się ciekawe. Być może w nude, wakacyjne dni sięgnę po jakąś książkę z tej serii :D
    Pozdrawiam! ;*
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam nigdy o tej książce, ale wydaje się być super :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam tą książkę w bibliotece szkolnej, może pożyczę we wrześniu jak nie zapomnę :)

    Nowy post!- Klik!
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo książka wydaje się być bardzo ciekawa ;)

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie czytałam, ale zapowiada się ciekawa, więc może uda mi się po nią sięgnąć, skoro teraz wakacje i mam trochę czasu :) pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. z chęcią przeczytam :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie czytałam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!