środa, 29 lipca 2015

x Q&A ~ sesja z deszczu pod rynnę x


    Hello! Nad napisem są zdjęcia gotyckiej katedry po deszczu. Rosa na kwiatach, liściach, drzewach, korach, budynkach... Krople kapiące z rynien. Po prostu uwielbiam pójść na spacer, po deszczu kiedy wszędzie wokół jest rosa, pachnie deszczem.. Już nie mówiąc o lesie po deszczu. Mmm.. ten zapach! Przepiękny. Kocham ten zapach wilgotnego lasu... Pełnym kropel, rosy, deszczu, grzybów. 
      Dzisiaj chciałabym odpowiedzieć na kilka pytań, które zadawaliście w ostatnim poście. Wśród nich znalazły się także anonimowe, ale nic mi to nie przeszkadza, jeśli ktoś nie chce się przedstawić całkiem to akceptuję. Ucieszyłam się, że jest ich chociaż trochę, ponieważ myślałam, że będzie ich tylko parę!







Jak masz na drugie imię?
Maurycja.


Jaki masz aparat?
Lustrzanka Sony Alpha 8


Masz jakieś zwierzątko?
Tak, mam psa. Tytus.






O której wstajesz w wakacje?
W wakacje wstaję około 9 rano.


Co by było gdybyś nie założyła bloga?
Gdybym nie założyła bloga, wkrótce bym to zrobiła, ponieważ łączy moje zamiłowanie do pisania i literatury z dodawaniem swoich zdjęć, z dzieleniem się swoimi pasjami, pomysłami.


Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Szczerze, to nie wiem. Trochę czasu jeszcze posiadam. Dostałam się do plastyka, więc na pewno moja przyszłość (praca), będzie związana (mam nadzieję), ze sztuką. Byłoby świetnie gdyby jeszcze do tego dodać coś z pisaniem. Może od czasu do czasu projektowanie okładek książkowych, pisanie książek?!


Wolisz spędzać czas ze znajomymi, czy spędzać czas sama w domu?
Raczej wolę spędzać czas w gronie znajomych, ale raczej spotykam się z pojedynczymi osobami, nie tak, że z grupą. :)


Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie lubię spacerować, pisać, rysować, fotografować, spotykać się ze znajomymi, spędzać czas z rodziną, lub aktywnie.






Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam (starsze rodzeństwo) brata oraz siostrę.


Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Moim ulubionym kolorem jest biały, chociaż kocham pastelowe odcienie.


Od kiedy nosisz okulary?
Powinnam nosić od 6 roku życia, a tak na dobrą sprawę to tak ,,porządnie'' noszę okulary od kilku lat.


Jaka jest twoja ulubiona książka?
Moją ulubioną książką, jest ,,Dziewięć żyć Chloe King'' autorstwa Liz Braswell.





Jakie kraje już zwiedziłaś?
Jeszcze nigdy nie byłam za granicą.


Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam bloga, po to, aby przedstawić tu siebie, swoje zainteresowania, swój styl życia.


Dlaczego tak bardzo interesujesz się sztuką?
Dlatego tak bardzo interesuję się sztuką, ponieważ od dziecka mnie do niej ciągnęło i ją kocham, a po drugie dostałam się do szkoły plastycznej. ;)




Macie jeszcze jakieś pytania? Jeśli tak to zadawajcie je na asku lub w komentarzach, a ja będę odpowiadać. 

W następnym poście będzie fotorelacja z Babiej Góry. 3majcie kciuki żeby była pogoda!


Gabe, xoxo

18 komentarzy:

  1. Babia Góra? Miałam się tam wybrać.Na szczęście nie idę, nie lubię chodzić po górach, ale fajne, że pokażesz widoki jakie z niej widać.
    Pozdrawiam.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia liści z kroplami deszczu, naprawdę udany z ciebie fotograf ;)
    zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają zdjęcia i tytuł tego posta :) Dobry fotograf z Ciebie <3

    Pozdrawiam cieplutko!
    Zapraszam do siebie, poklikasz w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry z Ciebie fotograf! Masz ciekawe drugie imię ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia :> śliczna jakość mi takiej się nie da uzyskać,
    Zapraszam cię na konkurs:
    vicia-viciaa.blohspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post. Tez ostatnio lubię biały kolor.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia, świetne odpowiedzi! Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, mieszkasz w tym samym mieście co ja! haha, ale się złożyło!


    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja takze ide na plastyczny profil. Strasznie sie boje ze sobie nie dam rady:( Tobie zycze powodzenia i milych wakacji! Takze kocham zapach lasu po drszczu, najlepsze co moze byc!!! Pieknie robisz zdjecia :) buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham zdjęcia kropli <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia ;3
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia! :) Zapraszam do siebie, zawsze odwdzięczam się pozostawionym śladem!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne sa takie zdjecia po deszczu! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!