czwartek, 23 lipca 2015



  Heii! Drugiego sierpnia jadę na wycieczkę na Babią Górę z PTTK! To będzie moja trzecia wycieczka, ale z PTTK samodzielna druga. Na Tatry byłam-jestem jeszcze nie gotowa, ale z czasem się to zmieni! Mam nadzieję, że nie będzie burzy. Wtedy to byłby pech! Ostatnio byłam w zimie w ekstremalnych warunkach pełnym zasp. Już się nie mogę doczekać!!!

STANY ZJEDNOCZONE



 Stany Zjednoczone, wielkie miasta: Nowy York, Manhatan, Brooklyn, Hollywood, Las Palmas, Las Vegas, Los Angeles,  Żółte taksówki, wieżowce do nieba dotykające chmur, liczne sklepy, mosty - Golden Bridge z mojej ulubionej książki Liz Braswell - Dziewięciu żyć Chloe King. Opalanie się na plażach w Miami. OCH! :)



GRECJA



Grecja, białe budynki z niebieskimi dachami, kwiaty, Ateny, Parteon, rośliny. Morze, woda, piękna pogoda!



FRANCJA
Francja, Paryż - wieża Eiffla, Luwr - muzeum sztuki, stary pałac królewski, w którym są najwybitniejsze dzieła - np. Mona Lisa Leoanarda da Vinci, białe budynki, ciekawa, klasyczna architektura, wybitne marki takie jak np. Chanel, cukiernia Laduree; słynąca z uroczych makaroników. 





ANGLIA
          Anglia, mam na myśli przede wszystkim Londyn,czyli stolicę Anglii, państwa deszczowego, ale i mającego swój urok. Londyn - słynący z ludzi z parasolami, Big Ben'a, Pałacu Buckingham, z czerwonych budek telefonicznych, piętrowych także czaerwonych autobusów, London Eye, Tower Bridge.



WŁOCHY
Włochy - Rzym - Wieczne Miasto, północna Italia - przepływanie kajakiem między domami w Wenecji, opalanie się na ogrzanych południowym słońcem plażach i morzach, Panteon, Watykan (tak wiem oddzielne państwo), Panteon.

obrazki są z tej strony KLIK

Chciałabym w następnym poście zrobić Q&A, więc bardzo Was proszę o pytania co do mnie, 
czy jakiś pytań do mnie. :)

14 komentarzy:

  1. Jak nazywa się Twój aparat? Jakie masz drugie imię? Masz jakieś zwierzątko?
    Pozdrawiam, Mary xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham stany zjednoczone pojechałabym tam przynajmniej na całe wakacje ;D
    A pytanie może być o której wstajesz w wakacje ?
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by było gdybyś nie założyła bloga?
    Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
    Wolisz spędzać czas ze znajomymi czy siedzieć sama w domu?

    Ciekawa notka, ja też chciałabym odwiedzić Anglię.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie marzenie odnośnie Anglii - Londynu, się spełniło w tym roku <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy masz rodzeństwo?
    Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    Od kiedy nosisz okulary?

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie chciałabym pojechać do Włoch *.*
    Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    Co lubisz robić w wolnym czasie?
    Jakie kraje już odwiedziłaś?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. JA w tym roku jadę do Francji, wreszcie! :)
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałabym zwiedzić te miejsca, ponieważ bardzo lubię zwiedzać:) Aczkolwiek w planach mam też inne państwa, takie jak Kanada czy Ameryka:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu po raz pierwszy i powiem ci, że masz prześliczny design i jesteś na prawdę śliczną dziewczyną ;) Zdjęcia są równie piękne.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba ci się u mnie, zostań na dłużej i zaobserwuj ;)
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. We Włoszech byłam *.* ale również chciałabym pojechać do USA - to moje wielkie marzenie :D

    Mój blog KLIK :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego tak bardzo lubisz sztukę?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego założyłaś bloga ?
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!