poniedziałek, 29 czerwca 2015

Powitanie

  Dziewczyna z wieloma pasjami, kochająca sztukę i literaturę, spaghetti, pierogi ruskie, pizzę i owoce sezonowe. Zachwycająca się światem wokół, marzycielka i obieżyświat, optymistka, zaczytana, chodząca z głową w chmurach, zakochana w pastelowych kolorach i w kotach.
  
  To byłby najkrótszy skrót opisu mnie. W kilku słowach tak mogłaby się zaczynać moja biografia. Nie obraziłabym się. WITAM! Jestem Gabi i 13 lat skończę 30 października. Założyłam tego bloga by dzielić się z czytelnikami przeżyciami, ciekawymi wycieczkami i wyprawami, różnymi rzeczami związanymi ze sztuką (DIY - czyli zrób to sam! także), mnóstwo zdjęć, ubiory (ootd's), podzielę się z moimi pasjami.. Chyba tyle. Nie zabraknie postów tematycznych oraz... Lifestyle - życiowych, szczerze mówiąc nie lubię pisać angielskich słów kiedy wysławiam się po polsku, ale czasem się nie da! W tym poście przedstawię Wam zdjęcia przedstawiające mnie nad morzem. (Zielona Szkoła). Zapraszam!

Hat - targ
Jeans jacket - reserved
Dress - sh
Sandals - ?

23 komentarze:

  1. Świetny początek bloga, życzę wytrwałości :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki zapamiętam sobie, że jako pierwszy napisałeś mi pierwszy komentarz na nowym blogu, ;') xd

      Usuń
  2. Na pewno będzie ciekawie. Bardzo fajna sukienka :)
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości w blogowaniu.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa , że ja też mam nowy blog i jest na razie na nim tylko jeden post. Co do twojego. Wydajesz się bardzo ciekawą osoba, myślę że twój blog tez taki będzie. Trosze za dużo dodałas tych zdjęć, bo wszystkie są bardzo podobne, ale bardzo ładne! :l zapraszam
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem dodam ich mniej, postaram się. ;)

      Usuń
  5. super! pisz dalej ciekawie sie zapowiada :)
    fashionwithwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu Kochana! :*
    Ślicznie wyglądasz!

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada! Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu. :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    (zaobserwujesz? początkująca :) )
    MÓJ BLOG-CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w pisaniu, śliczna stylizacja. :)
    Zapraszam do konkursu: Za poklikanie w linki w tym poście wybiorę 10 osób, których blogi umieszczę w kolejnej notce + 3, które dostaną możliwość zrobienia posta promocyjnego o swoim blogu, który opublikuję u siebie na miesiąc.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w prowadzeniu bloga :*
    Klikniesz u mnie w link do żakietu w najnowszym poście? :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna jesteś! Powodzenia w blogowaniu :)

    Poklikasz mi?- Tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/2015/07/new-items-from-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem , ale wiem ze zostane tu na dluzej! strasznie mi sie spodobal:)
    Świetny wystrój bloga oraz ładne zdjecia , a w dodatku ciekawie piszesz :) śliczna masz urode zazdroszcze :) widaz ze robisz to co kochasz , oby tak dalej!

    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, całkiem ciekawy i dopracowany post,trzymaj tak dalej. Nie poddawaj się!
    Pozdrawiam.

    http://time-for-a-break.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie wolno się nie poddawać! Nawet mi o tym nie myśl kochana! Jak na sam początek zapowiada się ciekawie :) Zapraszam także do mnie bo też zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Nigdy nie wolno się poddawać? Wiem, ale musiałam założyć nowego bloga. :)

      Usuń
  16. Nominuję Ciebie do LBA. Więcej info na moim blogu : zpamietnikaleworecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana na Liebster Blog Award.
    Więcej informacji: http://zuzbloo.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award_17.html

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!